Sabtu, 18 April 2015

Vitamin C dan Vitamin E bergabung jadi Kulit Cantik

Kertua sudah saya rasa sekarang ini.
Mana tidaknya saya dan adik sama amalkan vitamin yang sama tapi adik yang nampak kesan dulu.
Adoi mana tidak frust mak noks!

Adik saya setengah botol baru amalkan sudah nampak kesan ketara.
Saya ini dekat sebotol tapi ada juga terlupalah kan makan ikut mana ingat.
Lepas itu mahu bising pulak.hihi

Healing krisis saya ambil masa yg lama sikit untuk pulih.
Yakin itu penting almaklumlah 30an Vs 19tahun jadi lambat sikit.
Bukan omongan kosong lihat perbezaan adik saya dulu dan sekarang

                                 
Kami amalkan vitamin E dan C dari Shaklee. Berbaloi sangat sekali beli tapi boleh simpan sampai 6bulan untuk vitamin C dan 4bulan vitamin E.


Berminat :
WhatsApp : 013-2078362
COD : Wangsa Maju / Subang Bestari / Sekeyen 24 Shah Alam.

1 ulasan:

Jangan Malu2 komen entry terbaru saya nie!!!!