Selasa, 7 April 2015

Vitalea for children dan Chewable Vitamin C by Shaklee untuk Kembar

Saya mengamalkan pengambilan vitamin C, E, multivitamin dan kalsium.
Azam tahun baru kekonon mahu displin amalkan vitamin almaklum sudah masuk 30series ini.
Sekarang tidak kerja lagilah rasa selekeh betul.

Kalau dulu pergi kerja terjagalah sikit wajah dan pemakanan sekarang ikut rasa rajin. Serius saya memang tidak suka melihat cermin.

Saya amalkan pengambilan vitamin tidak terkecuali hazim dan haziq.
Mereka saya beri vitamin C dan multivitamin vitalea shaklee.

Chewable vitamin C plus shaklee rasa  dia memasam buah oren sikit macam hazim kurang gemar sikit dia kena minum dengan air. 

Vitamin C memainkan peranan penting dalam mengekalkan kandungan antioksidan semula jadi tubuh. Selain itu, ia juga amat diperlukan untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan keseluruhan tubuh secara amnya.
Chewable Vita-C dirumus dengan perisa sitrus yang lazat dan membekalkan vitamin C yang bersamaan dengan 1½ buah oren. Ia sesuai untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang menghadapi masalah untuk menelan tablet.
Bagi orang dewasa yang tidak boleh telan vitamin C ambil chewable vit-c ini 5biji.
Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.
Chewable Vitamin C plus ini bersaiz kecil dari duit syiling 5 sen dan 100mg setiap satu.
Berbanding Vitalea Kids sebesar duit syiling 5 sen.
Vitalea for kids ini memang kegemaran hazim haziq sampai sehari lebih 3biji sorang jika saya ikutkan karenah mereka. Kadang terpaksa tipu cakap sudah habis. 
Botak kepala mama nak membeli tidak sampai sebulan ini yang kena kerja lebih kuat lagi.

Vitalea for children ini rasanya sedap masam manis buah anggur. memula dulu memang mahu muntah mereka makan sebab besar sekarang sekejap sangat setel.

Vitelea mengandungi 19 vitamin dan mineral. Membantu memberi vitamin lengkap bagi anak yang kurang mengemari sayur-sayuran dan buah-buahan.

Selain itu ia membantu pembesaran tulang dan otak serta menyokong imunisasi anak.

Ini hanyalah vitamin sampingan buat anak saya selain itu saya masih amalkan produk homepati.

Berminat hubungi:
013-2078362
ID : 11348987
COD : Subang Bestari, Seksyen 17 & 24 dan Wangsa Maju.