Selasa, 7 April 2015

Upin Ipin vs Hazim Hazi

Menyesal sangat kenalkan mereka cerita kartun upin ipin.
Sebelum ini mereka suka tonton mickey mouse, minion dan kartun disney lain.
Boleh belajar english kekononnye kan kan.

Sekarang har-hari layan upin ipin sampai saya mahu tonton drama korea tak dapek!
Bangun pagi sampai ke malam kalau saya tidak sekat mereka.
Kadang terpaksa tutup unifi dan paksa mereka bermain dalam bilik mereka.

Jika mereka layan upin ipin memanglah tidak ganggu kita mahu buat kerja rumah.
Sekarang sudah mula kenal kawan upin ipin tapi memula mereka kenal abang salleh kemain korang..
Selepas itu 2 seringgit macam mail selalu cakap..
Kadang kak ros marah upin ipin pun boleh tahan ayatnya.

Kekadang sudah mamai pun nak layan upin ipin lagi.
Ayah mereka memang suka layan permintaan mereka.
Kalau saya memang bergaduhlah..hihi

Tapi papepun balik pada kita juga.
Mahu mereka duduk diam dalam carseat @ kedai makan @ hospital bolehlah pasang cerita ini..hihi

Tapi sekarang minat menulis pulok.

2 ulasan:

  1. sama la ngan anak dara saya tuh..upin ipin mmg kawan die..nak bg diam bg tgk upin ipin..sejam pasang, sejam la duk ngadap..hehe..

    BalasPadam

Jangan Malu2 komen entry terbaru saya nie!!!!