Ahad, 9 Ogos 2015

Redeem pisau Aeon Big

Mak-mak sangat sekarang duduk rumahkan
sekarang aeon big aka carefour tengah buat promosi redeem setem untuk dapatkan pisau menarik warna pink bebunga lagi.

setiap pembelian rm30 dapat satu setem.
Saya kebas keluarga punya haha umi suruh ambil suka jea.

Kebetulan beras dan minyak masak habis lepas maghrib terus keluar sambil beli barang dapur lain.
ApakTwin cadangkan aeon big KD dalam hati yesss!
Bertambah setem mak.
35 setem dapat pisau besar sikit. Kebetulan pisau besar sudah patah memang berbaloi. Kena redeem cecepat nanti lupa macam haritu beria kumpul giant punya pastue lupa mahu tebus.ermmm
info 

3 ulasan:

  1. Tahun lepas..
    dpt redeem sebilah je.. Tp bukan yg floral2 ni.
    Sebilah lg nk redeem dah tamat tempoh. huhu..
    Now dah kat Aussie.. x dpt la nk kumpul2 lg.

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh yeake samalah kite org pun selalu kumpul lupa nk reedem..oh aussie lg best kot voucher menarik..

      Padam
    2. Saya dah redeem pisau yg paling besar(70pts) & pisau (50pts). Hari ni dtg ke branch K.D'sara utk redeem pisau (35pts) but staff di situ beritahu kena tunggu dlm 48hari. Wtf..end collection 10hb Sept. Saya cuma disuruh tinggalkan nama & hp no. Rugi masa & petrol pergi alih2 tak dapat. Customer rasa tertipu. Customer Service rating pd saya, Aeon Big paling rendah compare with Jusco, Tesco & Giant. Elok lagi carrefour dulu.

      Padam

Jangan Malu2 komen entry terbaru saya nie!!!!